if I have to choose between my parents or my friends, I choose my parents, even though I love my friends.

My parents it is thanks to them that I'm here today, and I thank them. Their love for me makes me love life because without them I am nothing. And family is everything to me.

And my friends is my confidants, people with whom I trust the most and where I spend a good time at school and outside.

si je dois choisir entre mes parents ou mes amis, je choisis mes parents meme si j'adore mes amis.

Mes parents c'est grace a eux que je suis là aujourd'hui, et je les remercie. Leur amour pour moi me font aimer la vie car sans eux je suis rien. Et la famille c'est tout pour moi.

Et mes amis c'est mes confidents, les personnes avec qui je me confie le plus et où je passe de bons moments a l'école et en dehors.