AIDEZ MOI !!!!!!!!!!
JE DOIS ECRIRE UNE LETTRE DE PRÉSENTATION DE MOI POUR UNE CORRESPONDANCE C EST POUR DEMAIN

JE M'APPELLE JULIE J AI 14 ANS ET J HABITE A PARIS IL ME FAUT BEAUCOUP DE TEXTE

AIDEZ MOI

Hello,

My surname is .... (nom de famille) and my first name is Julie. I'm 14 years old because I was born on (mois), (jour) in 1999 in (ville). I'm French. I live in (la ville où tu habites) with my family (où si tes parents sont divorcés : with my dad/ mum...). I have ... brothers/sisters (si tu es fille unique : I'm only child) and my parents are still married/divorced/remarried. I'm extremely generous ... (décris ta personnalité). I like dancing but I don't like playing basket ball (décris tes hobbies). I practise hockey once time a week (décris ce que tu fait : instruments/ sports). My favourite subjects at school is English but I detest physics (décris ce que tu aimes a l'école). I can cook very well ... (décris tes talents, ce que tu sais faire ou ce que tu ne sais pas faire).  My favourite music style is pop.... (tu peux dire aussi quel est ton acteur, film ... préféré). When I'm older, I would like to bo a / to do ... (décris ce que tu veux faire plus tard).